2012. március 7., szerda

Bakik...

Sziasztok!

Előre szeretném leszögezni, SENKIT sem szeretnék megbántani, de... Vannak olyan dolgok, amikkel az őrületbe lehetne kergetni, ezekből szedtem most össze nektek néhányat.

Kezdeném először is a lányokkal, fentről lefelé haladva.

1. Haj:

Értem én, hogy az ember lánya festi a haját, és vannak, akik bevállalósabbak, de bizonyos, ízléses határokon belül kellene szerintem ezt tenni... 


Nem tudom eldönteni, hogy direkt ilyen- e vagy "nem volt ideje" fodrászhoz menni, mindenesetre számomra ez gusztustalan. Aki festi/festeti a haját, mindenképp tegye 4-6 hetente, pláne ha ekkora a különbség az alapszín és a festett szín között.

Színes haj... (ahogyan végül is az első is az volt.)


Ezek a rózsaszín/zöld/kék stb színek tök szépek ott és akkor amikor megcsinálják, de utána számomra iszonyatosan igénytelen érzetet keltenek...


A természetes barna "természetellenes" színnel párosítva nagyon nem passzol össze részemről, feketével, vagy egy nagyon sötétbarnával elmegy, de világosbarnával kizárt. :S
Értem én, hogy egy idő után uncsi meg minden, de akkor valami szolídabbal kéne feldobni, vagy árnyalatot változtatni.


Túl rövid frufru. Nem kommentálnám, számomra "hülyegyerek" kinézetet kelt egy hosszú hajú nő félcentis frufruval.. :D


2. Szemöldök:

Persze, senkinek nincs eredetien tökéletes szemöldöke (legalábbis remélem :D ), de...


 Amikor egy lány/nő kiszedi az EGÉSZET és berajzolja/tetováltatja, számomra érthetetlen... Nincs bajom a szemöldökigazítással, sem ceruzával sem pedig a tetoválással, de azért szerintem szebb, ha az embernek van valamennyi saját szemöldöke is, és nem egy teljesen oda nem illő vonallal helyettesítik azt.

Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy ugyanaz, mint az előző, csak már "kettes pálya" :D


Persze, a természetesség híveinek sem árthat egy kis igazítás a szemöldök környékén, pláne, ha elég durván összeér, stb... :]

És a szemöldök helyett valami mintát sem értem, és elég viccesen néz ki így az ember...

3. Szemsmink:


Panda szemek... Nem értettem, nem értem, és nem is fogom megérteni szerintem soha.
Olyan mintha az ember nekiment volna valaminek.


Elsírt, elkenődött smink. Persze, mindenkivel megesik, hogy elkenődik a smink, de ezt illik korrigálni szerintem.

Többet itt nem is említenék a szemekről, mert a többi ízlés kérdése csak szerintem. :]

4. Arcpír:


Túl erős, természetellenes hatású pirosító. Azt hiszem, nem kell magyarázni, ha nem akar az ember bohócnak kinézni, nem árt odafigyelni erre.

(Itt megjegyezném, a túl sötét alapozót is, elég nevetségessé válik vele az ember.)

5. Hatalmas szempillák:


Értem én, hogy a nagy szempillák szépek, de amikor az ember szemöldökét súrolják, inkább jut eszembe róla egy legyező, minthogy az szempilla...

6. Rúzs:


Elkent rúzs, rúzsos fogak. Szerintem nem kell ecsetelni. :D

7. Agyonszolizott/önbarnítózott barna bőr:


Oké, hogy van, aki eljár szoliba, ezzel nincs is gondom, ha azt egészséges szinten műveli, egy idő után viszont már gáz.

8.Ruhák:

Nyilván mindenki olyan ruhát hord, amilyet akar, de azért vannak íratlan szabályok, hogy mit, mikor, hova, mivel. Ezek közül csak a legfeltűnőbbeket sorolnám fel:

- Leggings - NEM nadrág!


- Túl mély dekoltázs, túl rövid szoknya



- Szilikonpántos melltartó, nem megfelelő melltartó, kivillanó melltartó



- Kilóg a bugyi...

- Kilógó has

Mindegy, mekkora, szerintem nem valami szép látvány az utcán. De ez csak az én véleményem.

- Túl tarka öltözet

Ide sajnos nem találtam képet, de amire gondolok: pöttyös és csíkos, virágos és kockás, piros rózsaszínnel és sárgával és kékkel és zölddel egyszerre, stb...

9. Túl sok kiegészítő:

Ennél is a mérték a kulcsszó szerintem. Nem azt mondom, hogy csak egy gyűrűt viselhetünk, de ha nagyon feltűnő darabról van szó, felesleges mellé még egy másikat felvenni karkötő/gyűrű esetében, nyakláncból meg egy is elég. :]

Persze kivétel ez alól Mr. T :D


10. Körmök:

- Lepattogzott körmök:

Aki lakkozza a körmeit, és kicsit is igényes, nem várja meg, míg magától lepattog az egész...  Számomra visszataszító, és személy szerint magamon is nagyon zavar(na), így ha már kopik, ha nem tudom újra kilakkozni azonnal, legalább lemosom.

- Körömrágás:

Ugye, senki nem mondja, hogy ez szép vagy vonzó? Nagyon sajnálom aki rágja a körmét, mert gondolom eléggé fájdalmas is...

- Túl hosszú/feltűnő (mű)köröm:


11. Nyár, rövidnadrág/szoknya, szőrös lábak és ujjatlan felső szőrös hónaljakkal:



Nem mondom, hogy sosem szőrös a lábam, mindenkié az általában egy idő után, de azért ha az embernek sötét, erős szőre van, és még utcára is megy benne, pláne ha fotózás is van, azért inkább tegyünk róla, hogy ne legyen! :]

12. Sarkak, lábfej:

- Ápolatlan, repedezett sarkak:


Nagyon elcsúnyíthatjuk vele a gyönyörű papucsunkat/szandinkat.

- Lepattogott körömlakk a lábujjakon


Ugyanazt tudom csak mondani, mint a sima körmöknél, inkább mossuk le, ha nincs lehetőség újra lakkozni...

Szóval ez lett volna az én kis listám, hogy mik azok, amiket nagyon nem szeretek/szeretnék másokon/magamon látni.
És szeretném elmondani, hogy SENKIT nem áll szándékomban megsérteni/megbántani ezzel a bejegyzéssel! Minimális odafigyeléssel és igényességgel ezek kiküszöbölhető dolgok szerintem, és az ember (legalábbis én) jobban érzi magát, ha ezeket a "hibákat" nem követi el. Én sem vagyok tökéletes, de próbálok minden ilyen "apróságra" (és nem túl apró dologra) odafigyelni.

Lesz még egy hasonló, csak férfiakkal.

Mi a véleményetek ezekről, esetleg van még más is, ami zavar Titeket ezeken kívül?
(A szandál zokni kombó majd megy a férfiakhoz, mert náluk jellemzőbb ez szerintem :D)

Köszönöm a figyelmet, elég hosszúra sikeredet ez a kis lista, de hát ez van.
Kellemes estét kívánok Mindenkinek!

17 megjegyzés:

  1. blöeee,a végén a szőrös képek kicsapták a biztosítékot :D egyetértek :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi csajok, azt hittem nagy felháborodás lesz, hogy mekkora kretén vagyok, de hát nah, ha egyszer valami gáz... :D
    Zsófi, az egyik legjobb barátnőmmel így barátkoztunk össze, hogy kiakadtunk, hogy hogy öltözhetnek fel/nézhetnek ki így emberek meg miért jó ez... :DD
    Ja, és tudom, hogy mondta, hogy lesz egy meglepim számodra, nem felejtettem el, de várnod kell rá 20-áig. :]

    VálaszTörlés
  3. Jól összeválogattad. A rágott körmös képnél rendesen rosszul lettem :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, engem is "megrázott" a kép, és ilyenkor még inkább nem értem, mért "jó"... :S
      Mert még az hogy csúnya... de ránézek, és nekem fáj... :S

      De azért Mr.T király, nem? :D

      Törlés
  4. szegèny Madonna lànyàt feltetted :D a kèpen vagy 10 èves volt,gondolom nem akartàk kiszedni a szemoldokèt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, szegény vagy nem, de ez volt talán a legalkalmasabb kép. :D

      Törlés
  5. A rágott köröm nem azért van, mert jó:) Általában lelki sérülések hatására kezdi valaki rágni a körmét, és onnantól nagyon, nagyon nehéz leszokni róla. Tudom, mert én is évekig rágtam, és szerintem is csúnya volt, de nem tudtam abbahagyni. Aztán elkezdtem lakkozni a körmöm, és azóta nem rágom (egy éve). Szóval én ezt nem venném "bakiszámba", mert az ember általában nem tehet róla, de a többi ponttal egyetértek.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A többi sem azért van, mert jó. Legalábbis szerintem, és mindenkinek vannak lelki gondja, de tényleg a világ egyik legundorítóbb dolga számomra, és szó szerint olyan, mintha érezném a saját kezeimen, amikor egy olyan képet látok, vagy egy embert élőben, aki tövigrágja a körmeit. Akarás kérdése. Nem mondom hogy könnyű, de csúnya is, fáj is, akkor inkább fusson két kört az ember feszültséglevezetésképpen, mint hogy fájdalmat okozzon magának :(

      Törlés
  6. Ide sorolnám a 'nude' színű cicanadrágot rövid pólóval, mert sajnos egyre több ilyet látok. A cicanadrág rövid felsővel eleve hiba, na de egyre gyakrabban esik le az állam, mert amikor a fent említett kombinációt látom, elsőre azt hiszem, a lány meztelen alul. Egyszerűen iszonyat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére ilyet még nem láttam. De múltkor a kolléganőm már mondta, hogy nyugodjak le mert a végén agyvérzést kapok.. :D
      Egy csaj, aki alapból nem volt kis darab, cipőt próbált, a kirakat felé volt a hátsója, természetesen az egész üveg... ÉS! A segge feléig leért a nadrág, kint volt mindene... Hát ne tudd meg:D

      Törlés
  7. A leggings-es képek überbrutálisak,főleg az amelyiken látni a csaj betétjét,te jó isten! Jól összeszedted,az meg ahogy ezt leírtad,hát én meghaltam :D

    VálaszTörlés
  8. magamra ismertem a körömrágós képen (ezért nem is akadtam ki rajta), de már hál'istennek nem így néz ki.. a szőrös képekről pedig a némettanárom jutott eszembe és jót nevettem rajta :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fújj :D
      Jajj, ma láttam egy anyukát, fehér átlátszó nadrág, meg alatta sötétkék-fehér csíkos bugyi... Hát nagyon szép volt... :D

      Törlés
  9. Jujj, mindennel egyetértek, pedig van két dolog is a felsoroltak között, ami illik rám :D Én ha festem a körmöm, csak feketére.... és sosem szokásom lemosni, mindig megvárom hogy lekopjon... ez a lábujjamra is igaz :D lehet hogy gáz, de nem izgat túlzottan mint gondol más :D lehet, hogy neki is van valami defektje, csak észre se veszi :D a másik pedig a repedezett sarok, vagyis nem a sarkam, hanem a kis párnám a nagylábujjamnál... kentem mindennel, próbáltam leszedni habkővel is, és egyszerűen hatástalan, viszont rohadtul fáj... :( szóval ez meg nem feltétlen az illető hibája. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, mindenkinek van hibája, nekem is, nem is kevés, épp ezért ezeket fel is vállaltam, és született is egy külön bejegyzés róla :DD
      Viszont a lábaddal lehet, hogy érdemes lenne esetleg egy pedikűröst felkeresni akkor :(

      Törlés