2012. március 30., péntek

Mostanában nyertem


Sziasztok!

Ahogy ígértem, itt a második bejegyzés mára, amelyben a nyereményeket mutatom be, amiket a héten hozott a postás.
Sorrendben mutatom őket, úgy jöttek meg egymás után, ahogyan időrendben megtudtam, hogy nyertem. :]

Az első egy Facebookos játék volt, ahol bár nem nyertem, de a Sütemény Lány Színes Ékszerek alkotója, Bettina megajándékozott egy kis vigaszdíjjal.
Azt mondta, választhatok egy pár hajcsatot, így egy nyalókás mellett döntöttem.
Mivel Lara, az unokahúgom ki volt kelve magából, hogy mennyi mindent nyertem már, és Neki is nyerjek valamit, egyértelmű, hogy Neki adom ezt:




A második, szintén Facebookos, de ez "villámjáték" volt, a ~ GothicBeautyBlog ~ oldalon, Niki egy arany csillámos cosmiss lakkal lepett meg, amit nem kifejezetten aranynak mondanék, inkább órany, gyönyörű lesz nude lakkon! 




Az első két kép természetes fénynél készült, az utolsó vakuval, mellette a kedves üzenettel. :]

És végül, de nem utolsó sorban, egy blogos játék Evelinnél, az Aviana Rahl blogon, ami egy e.l.f. lakk, és Purple Pleaser névvel látták el, egy csodaszép rózsaszínes mályvás árnyalat, nagyon tetszik, és már kíváncsi vagyok, milyen lesz körmön.




És végül egy csoportkép:


Ezúton is köszönöm szépen a nyereményeket!

Ti szoktatok játszani? Ha igen, miket nyertetek mostanában?

Köszönöm a figyelmet, jó pihenés és kellemes hétvégét kívánok Mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. December óta tart a szerencseszéria, remélem még egy darabig így is marad. :]
      Általában apróságokat nyerek, de annál inkább örülök nekik :]

      Törlés
  2. Örülök neki,hogy elnyerte a tetszésed :))

    VálaszTörlés
  3. Hirtelen annyi új lakkom lett, hogy bőség zavara van :]

    VálaszTörlés
  4. Látogass meg egy lottózót is, hátha... :)
    Macc

    VálaszTörlés