2012. március 5., hétfő

Mai szerzemények

Sziasztok!

Ma átmentem a munkahelyem melletti turkálóba, mondván, ha találok, veszek pár egyszínű pólót, mert kb. minden rövidujjú pólóm mintás.
Nos, ez nem jött össze... :D Ellenben vettem 3 másikat, ami természetesen mintás... 
Azt hiszem ezt nem fogom "kinőni" vagy nem is tudom, hogy mondjam. Általában sima fekete vagy farmer nadrág van rajtam, és ezt szeretem feldobni mintás pólókkal, főleg nyáron. :]

Tehát akkor be is mutatnám az új pólóim, plusz egyet, ami annyira tetszik,de sajna nem volt jó.

Az első körben 4 pólót választottam, de csak ez volt, amire azt mondtam, hogy tetszik is magamon, és kényelmes is. 


Nagyon tetszett, és iszonyatosan örültem, amikor láttam, hogy jó rám, és még kényelmes is.. :]
Sajnos az eredeti címkét kivágták belőle, de nagyon jó minőségű anyagból van, és nem bolyhos. 1390.- 


Másodjára szintén négy pólót válogattam össze, azokból jött el velem ez a kis robotos rakétás csontvázas nem is tudom milyen, vidám póló, ami new look márkájú.


Szintén 1390.- volt.


Talán itt jobban látszik a mintája, mint az elsőn.


A harmadik pedig ő lett, legalább nem fekete, és a felirat is vicces. :]


Az oldala húzott, ez annyira nem tetszik, de nem is zavar igazándiból.


Ez 1290.- volt.
New look ez is. 


És a szerelem... Megláttam, megszerettem, de sajna nem lett jó... :(


Összegezve a dolgot, nem bántam meg, hogy megvettem őket, és szerintem nagyon is megérte ennyi pénzért.

Hogy tetszenek?
Ti szoktatok turkálóban vásárolni?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot kívánok Minden kedves Olvasómnak! :]

15 megjegyzés:

  1. huuu meikbe voltál??muffinos mekkora volt?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A félemeleten, ami a daiquiri mellett van, voltak tök jó pólók most, az utolsó olyan M/L lehetett, csalóka, mert élőben nagyobbnak tűnt, mint amekkora, meg a képen is, mert nem tudtam ugye "emberi körülmények között" (haha:D) lefényképezni. :]

      Törlés
    2. úúúú az a muffinos kell nekem:)

      Törlés
    3. Rád még jó is lenne szerintem, nekem konkrétan csak mellbe volt kényelmetlen, szóval rám jött, meg hasba, hátba, karba jó volt, csak lenyomta a cicim. :(
      Szóval hajrá csajok, verekedjetek meg érte!! :DD
      Ja, és amúgy olyan jófejek, hogy nyerni lehet a hónapban 5000ftos vásárlási kedvezményt náluk, ha vásárolsz! :P

      Törlés
    4. Nekem úgy sincs cicim :) De nem veszem meg,mert egyszínűt akarok már tényleg :)

      Törlés
    5. Én is egyszerűért mentem, és mi lett a vége... :DD
      Amúgy meg az előbbit "meg sem hallottam" ... :D

      Törlés
  2. tudtaaam, már a cimkéből erre gondoltam h ott vetted:D de hol dolgozol?:OO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A női fodrászatban, a folyosó végén. :]

      Törlés
  3. amúgy tényleg jó kis sima pólókat vettél minta nélkül... :D
    Én is mindennap megyek Veszprémbe.... de eddig még nem mentem turikba.. de ha tudtam volna, hogy van csingilinges<3 póló... grr :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van egy fehér is, és az is turis, az ráadásul eredeti disneys :P
      én mostanság elég jó cuccokat fogtam ki turikban :]

      Törlés
  4. imádoook turizni :$ tökjókat vettél :$

    VálaszTörlés
  5. A hands off the bump polo azert huzott oldalt, mert kismama polo, es a bump a hasara utal :) Nem tudom rajottel-e! Csak 1 eszrevetel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, de tetszik, és azért szerintem ennél jóval nagyobbak a kismama ruhák, már amennyit eddig életemben láttam. :]

      Törlés
    2. En is volt hogy mar terhes gatyat probaltam fel, de ez biztos kismama ruha! A "maternity" terhesseget jelent :) Onnan tudom, hogy kulfoldon elek, es rendszeresen latogatom a New Look-ot! :D De meg veletlenul se okoskodni akarok :o

      Törlés