2012. március 12., hétfő

Mai szerzemény

Sziasztok!

Annyi minden jár a fejemben, rengeteg ötlet, rengeteg megvalósításra váró terv, ebben van DIY, sütés-főzés, smink, talán túl sok egyszerre, és a hétköznapok sodrásával mégis mindig "egyszerűbb" bejegyzésekkel jövök, de ígérem, próbálom utolérni majd magam.


Első körben a ricinusolajról akartam írni, de még várok vele egy picit, mert szeretném nagyon rendezetten, összeszedetten leírni Nektek a véleményemet.

Nagy reményekkel indultam ma a Rossmannba az új cuccok miatt, aztán nagy keserízzel a számban távoztam, inkább visszatettem azt is, amit a kosaramba raktam első körben, majd ha minden ideért, akkor szépen, nyugiban válogatok... Kissé felhúzott, kibírok nélkülük még pár napot, nem arról van szó, de a pelyhes lakkot annyira szerettem volna már, olyan régóta, és elhúzták előttem a mézesmadzagot... Diának azt mondták, valószínűleg csak jövőhéten kerül ki a cucc másik fele, nekem meg, hogy akár már holnap...
Így benézek holnap is, de már kevesebb reménnyel...

Na akkor ennyit a negatív dolgokról. Jöjjön a pozitív! :]

Már mióta megláttam, azóta szemeztem az Avon térkép mintás táskájával, aztán szettben (a táska, pénztárca és kulcstartó) 5000 Ft-ba került egy akció alkalmával, így megrendeltem.

Szerencsétlen postásunknak már a töke tele lehet velem, de sebaj, ma végre ideért a szépséges táska és barátai. :]

Ők azok:



Nagyon tetszenek, és szerintem ennyi pénzért megéri. Ma át is pakoltam bele/beléjük, és nagy sikert is arattam velük. :]

Nektek hogy tetszenek?

Köszönöm a figyelmet, jó pihenést és jóéjt Mindenkinek! 

3 megjegyzés:

  1. én is holnap még meglesem a plázásban hátha..=(

    VálaszTörlés
  2. húú tök jól néznek ki *-* tetszik a minta:$

    VálaszTörlés
  3. Dia, ha van, azért szólj légyszi!
    Thündérke, annyira tetszik nekem is, egy jó kis tavaszi kabátkával meg mégjobb lenne az egész :]
    Csak lenne már olyan idő :S

    VálaszTörlés