2012. március 18., vasárnap

Kívánságlista II. és egy kis "lelkizés"

Sziasztok!

Itt már írtam egy kis kívánságlistát, amit most kiegészítenék.

A pelyhes lakkot megveszem, remélhetőleg holnap, valamint kell vennem körömlakkhigítót, mert elég sok lakkomra ráférne, ezenkívül a páromtól a csillagos mágnest megkapom a névnapomra.

És akkor kezdeném a második felvonást:

Körömlakkok, díszítők, stb:

- Essence - Where is the party? 

Forrás
- Essence - Choose Me!

Forrás
Essence - Fame Fetal

Forrás
Egy ilyesmi, sima kék lakkot:

Forrás
Ez amúgy "Just rock it!" névre hallgat, de még nem láttam, esetleg ha valaki tud valami hasonló színt, ami (még/már) kapható, szóljon légyszi! :]

- Essence Nude Glam lakk:

Ebből kettőt is kinéztem.

Hazelnut Cream Pie:

Forrás
Forrás
Ezenkívül szeretnék még nyomdázáshoz lakkot és palettát, a lakk lehetőleg ezüst és fekete, a minta meg igazából mindegy, ami tetszik és megfog. :]

Szemhéjpúder, szemfesték, stb:

- Mindenképp szeretnék egy szemhéjalapozót majd, mert eddig sima alapozót használtam, és már csak a kíváncsiság is hajt:

Forrás
- Szeretnék ezüst és barna vagy zöld "metálos" szemhéjtust:

Van elképzelésem, de olyan képet nem találtam, egyébként az avontól volt régen egy  ezüst és egy zöld szemhéjtusom, imádtam őket, de már nagyon rég nem láttam...

- Kéne pár ecset is, de ez nagyobb beruházás lesz, így azt hiszem ez lesz legkésőbb.. :]

- Make Up Academy paletta:

Forrás

Tehát ezeket szeretném, mondjuk úgy, hogy még az idén beszerezni...

Annyira mondtam, hogy hú nekem ez meg ez meg ez meg ez kell, mire egy marhanagy lista jött össze, és egybe jobb lenne megvenni, de ...

És most jön a lelkizősebb része, akit nem érdekel, inkább most csukja be az ablakot... :]

6 lakkot néztem ki, ez nem is olyan sok, főleg a 350 forintos árával, viszont most nincsen úgy pénzem, hogy ezt mind megvegyem. Lehet, hogy másnak ez nem sok pénz, és nem irigylem, sőt, örülök, hogy más már előrébb tart mint én, én meg próbálok türelmes, és nem telhetetlen lenni.
Ugye a BB krém már az előző listán szerepel, azt is nagyon szeretném kipróbálni..

Ezek azok a dolgok, amikre nem az életben maradáshoz van szükségem, hanem ahhoz, hogy mosolyogva bemehessek a munkahelyemre, hogy kicsit kiélhessem a kreativitásom, és hogy jobban érezzem magam a bőrömben.

Nem azért, mert smink nélkül csúnyának látom magam, hanem mert szeretem a szépet, és szeretek szebb lenni, szebbnek érezni magam, vagy ha nem is szebbnek, de kicsit "jobban kinézni", de gondolom ezt pont nem kell elmagyarázni.

Arra jutottam, hogy rengeteg lakkom van már így is, de sok be van sűrűsödve, ezért előbb ezeket próbálom meg használhatóvá tenni, és majd szépen apránként megveszem a kívánságlistásokat.

A szemhéjalapozó nélkül eddig is megvoltam, de szeretném kipróbálni, viszont nem halok bele, ha csak pl nyáron teszem meg.

A szemhéjtust amúgy is inkább nyárinak szánnám, amikor remélem több színt fogok használni.

Az ecsetek még ráérnek, és a paletta is. :]

Tehát a kezdeti felvásárolom a világot fellángolás egy tudatos gondolkodáshoz vezetett, amivel eddig is rendelkeztem, de mivel az idei évi magammal kapcsolatos kérésekben szerepelt, hogy legyek türelmesebb, ez egy tökéletes alkalom lesz erre. 
És talán arra is, hogy ha lesz is pénzem rá, hogy összevissza vásárolgassak, ne tegyem, hanem várjam ki azt, amikor igazán azt mondhatom, hogy kell, hogy elfogyott az előző, elfogyott a hasonló, és most már megvehetem a másikat.

Nem szoktam egyébként halmozni a dolgokat, és elég kevés már a helyem is, ezért IS szeretnék várni még vele, és egyébként a sok essence itt is és valóban a szobámban is nem utal másra, mint hogy részemről nagyon is megéri az árát, mert még nem csalódtam bennük.

Nem kívánok tovább picsogni, mert nincs rá okom, ilyenkor mindig arra gondolok, hogy már így is mennyi mindenem van, és így is mennyi mindent elértem.
Kezdő vállalkozóként pedig azt hiszem, még így is szerencsésnek mondhatom magam, nem akarok pénztárcát nyitogatni, de tudom, hogy ahhoz, hogy valami maradjon is, legalább 1, de inkább 2 év kell majd, és remélem meghozza majd a gyümölcsét a munkám, ahogy eddig mindig tette. :]

Köszönöm a figyelmet, annak aki ezt végigolvasta pedig pláne, nem kívántam ekkora agymenést írni.

Mindenesetre remélem, holnap a 3 elsőként említett termékhez hozzájutok, és elvileg jön 3 nyereményem is (juj, ugye, mennyire jó ez is, hogy háromszor is nyertem:]), amiket majd szépen bemutathatok Nektek! :]

Nagyon szép estét/jó éjt kívánok Nektek!

34 megjegyzés:

  1. Én is pont ilyen helyzetben vagyok, hogy kéne ez is meg az is, meg hú de örülnék neki :D, de viszont spórolnom kell :( . Eddig is megvoltam Pl.- barackos pirosító nélkül, még egy ideig csak kibírom:$ :D . Meg az elmúlt hónapokban elkezdtem a felhalmozott termékeimet elhasználni, hiába nem annyira szeretem ezt vagy amazt , akkor is elhasználom, ha már egyszer kiadtam érte a pénzt...ezzel is spórolok :D:D:D.
    Örülnünk kell azoknak a dolgoknak amik a birtokunkban vannak! :) Meg már kezdem megtanulni, hogy minek a fenének vegyem meg pl.- a 6. pink lakkot, vagy a 3. nem tudom milyen színű szemhéjpúdert ... mikor úgy is ( sajnos) a megszokott dolgokhoz nyúlok.

    A rossmannt pedig sajnos kerülnöm kell:(, ha pedig kell valami mert elfogyott, csak azt szabad megvennem:D !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyi negatív véleményt vártam, és olyan jól esik, hogy volt, aki végigolvasta, és még egyet is ért. :]
      Nekem pl. a szempillaspirállal van ez, hogy van ami annyira nem jött be, ezért még az utolsó szuszig azt hajszolom, ami jó, de lehet, hogy azokat inkább elajándékozom, vagy kidobom, mert utálom, ha fáj a szemem, másnak meg hátha bejönne... :(

      Törlés
  2. Sziaaa ;)
    Nekem van ugyanilyen szemhéjalapozóm, de semmi pozitív véleményem nincs róla... :/ semmit nem veszítesz ha nem veszed meg...
    Ilyen most is kapható kék essence colour&go lakk neve: 76 hard to resist, nagyon szép én imádom... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szió!

      Nem pont ez a szemhéjalapozó, csak ez a kép volt épp kéznél :]
      Bármilyet szívesen kipróbálnék, bár erről pl vagy csak nagyonjót vagy csak nagyonrosszat hallottam... :S
      A hard to resist csillámos, nekem meg ez az igazi "matrótkék" kéne, minden csilli nélkül :]

      Törlés
  3. Ilyen kékem van (pontosabban csak volt, de ha beszerzek én is lakkhígítót, akkor lesz is)
    Avonos gyorsan száradó, meg S-he-s is.
    Utóbbiról találtam egy képet. (Igazából, a kék is, meg az alatta látható lila is megvan)
    http://www.parokeets.com/en/2009/03/un-photogenic-s-he-384-nail-polish/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel is az a bajom, hogy gyöngyházas vagy metálos vagy milyen már ez, szóval a legnagyobb nyomorom már hogy szinte minden lakkom csillámos, és egy szép natúr mindenféle csicsától mentes sötétkék lakkot akarok :P

      Törlés
    2. Én nagyon nem szeretem a csillámos-gyöngyházas lakkokat, de ez speciel kivétel volt :D

      Törlés
    3. Tudom, de nem baj, van már olyan közép kék, amúgy az essence 50's girls reloaded kollekció kék és piros lakkja is meseszép, csak ott is a kék metálos... http://cucumpear.blogspot.com/2011/07/swatches-essence-50s-girls-reloaded.html

      (Bár már csak a neve és a kis horgonyok miatt jöhetett volna mind, de én sehol sem láttam mo-n:S)

      Törlés
  4. "Nem azért, mert smink nélkül csúnyának látom magam, hanem mert szeretem a szépet, és szeretek szebb lenni, szebbnek érezni magam, vagy ha nem is szebbnek, de kicsit "jobban kinézni", de gondolom ezt pont nem kell elmagyarázni."

    Ezt magamra fogom tetováltatni, hogy páran felfogják miért sminkelünk mi nők. :DD ez annyira igaz....

    sötéték lakkból ha még lehet kapni, szerintem próbáld ki a hard to resist-et, valami csodaszép. *.* nem vagyok benne biztos, hogy limitált volt-e. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, csak a problem, hogy sima kell, minden nélkül :DD

      Törlés
  5. Jaj most látom, hogy már szóba került a hard to resist. :) Akkor tök jó, hogy lehet még kapni, mert szinte olyan szép, hogy nem merem használni. :DD

    VálaszTörlés
  6. ja és még had offoljak kicsit :DD kicsit furán jár a blogos órád, itt most 5.55-van (pff szép mi? :D), de 9 órával írja ki a kommentjeimet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam mindenkinél így jár, akinél fel vagyok iratkozva, és nem is tudom átállítani

      http://hard--candy.blogspot.com/2012/03/tavaszias-smink.html?showComment=1332135181885#c3011318547831197166

      Itt Zsófihoz pl 6:33 kor írtam és 10:33at mutat

      Törlés
  7. Kalu néha rám is rámjön ez az érzés,mikor látom,hogy ki mit vehet meg magának. Szerintem a drágább nem feltétlen jobb,mint az olcsó és a több,mint a kevés. :) Nem az a lényeg,hogy állandóan vásároljuk,hanem hogy amit szeretnénk az tényleg olyan legyen amit használunk és megéri az árát.
    Én is sokszor gondban vagyok,mert az ékszer bizniszbe is sokszor be kell fektetni ( sokszor rengeteg időt is a pénz mellett:/ ),melőtt pénz lesz belőle,nem kiszámítható,épp azért mindent jól át kell gondolni.
    De az ilyen miatt fél pillanatig se keserendj el:)))))

    Nagyon jó lett amúgy a bejegyzés:))) Nude lakkokat én is néztem,de még gondolkodok melyik legyen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kalu... :] Nyugi, mindenki így írja, van aki így is hív már... :DD

      Igen, erre mondta a volt oktatóm, hogy pénzt pénzből lehet csak csinálni, sok türelemmel, így türelmesen várok, csak a pelyhes lakkért odavagyok már vagy két éve, és végre megkaparinthatnám, de ugye nincs Veszprémben... :DD

      Amúgy van már egy nude it!-em ami nagyon tetszik, de valahogy nem lettünk olyan jóba, mert 2 hónapja vettem, és már összeállt annyira, hogy kenhetetlen, ezért is kell előbb a már meglévőket újrahasznosítani :P

      Törlés
    2. Nem fájdítani akarom a szíved, de az itteni (Kaposvár) Müllerben elhoztam az uccsó pelyheset, amit összetrutyiztak, de kellett. Pesten remélem, lehet kapni. Ha a hét végéig sem sikerül szerezned, nagyon szívesen megnézem Neked hétfőn vizsga után, és veszek egyet, aztán lebizniszeljük. Elküldöm postán, de azt felesben átvállalom, ha még így is megéri, akkor majd írj: vargatunde23@gmail.com :)

      Törlés
    3. Jajj mennyire aranyos vagy! :]
      Imádkozom még, hogy holnap hozzanak, azért az vicces, hogy rákérdeztem, hogy "mikorra várható az új cuccok másik fele?" Erre mintha szelemet láttak volna: "milyen új kollekció? :O ez? van még más is? :O" hát mondom tök jó, hogy az eladók nem tudják, mit lehet(ne) kapni... :DD

      Törlés
    4. Na mondjuk az egy vicc, hogy nincsenek képben. Azért remélem, hamar kikerülnek a cuccok, mert azért ez így gáz.

      Törlés
  8. Nagyon jó bejegyzés lett!! :) Én is hasonlóképpen vagyok ezekkel a dolgokkal, kivéve hogy én rondának érzem magam smink nélkül :S Át kell gondolnia, értékelnie az embernek hogy mire van igazán szüksége, nem szabad halmozni a cuccokat.

    Amúgy az Essence új termékei között lesz egy walk on air nevű lakk, ami Neked tuti tetszene ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :]
      Néztem már, de az meg olyan világosabb, de lehet, hogy kompromisszumot kell majd kössek magammal, de ez még ráér úgy is. :]

      Törlés
  9. http://4.bp.blogspot.com/-pfeBXtg2Trc/Tz4aJ0ugG9I/AAAAAAAADYg/_QeQd8KPujw/s1600/DSC_0960.jpg


    Nekem ilyenem van,nem tudom,mennyire tetszik :) Írj egy e-mailt kérlek :) darkangel13@citromail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonlóm van nekem is, de ezzel is az a bajom, hogy nem sima kék, hanem csillogós. :(

      Törlés
  10. pont a lelkizős részre voltam kíváncsi:) az utóbbi időben én is így voltam, csak suli és gyakorlat mellett nem volt miből pénzt keresnem, ergo nem volt miből vásárolnom, mert természetesen az összes sminkmotyómat én veszem magamnak, meg már jó pár éve magam gondoskodom a ruháimról is, a szüleimtől meg csak akkor kérek, ha valami nagyon fontosra kell, mint vmi gyógyszer vagy kontaktlencse, ami nekem annyira most sem férne bele a költségvetésbe. most kaptam meg az első, nagyon csekély fizetésem, ami persze nagyjából semmire sem elég, de nem is akarom elcseszni, csak mert jó pár dolognak nagyon örülnék. ami nagyon fontos, arra beruházok, egyébként meg elteszem, amit tudok. na... most jól idelelkiztem neked én is.:D lényeg, hogy megértelek. nagyon sok mindentől lennénk nagyon mosolygósak, de ha egyszer nem fér bele, nem fér bele és pont, nem dől össze a világ.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, meg ilyenkor a "hiszti" (mert ez az, tudom ám, és el is ismerem! :P) után kialszom magam, és máris újra szép és jó minden. :]
      Mivel még itthon lakom, (jajj, persze, az ember mindig "otthon" lakik hehe.. :D) nem kell kajára költeni, meg azért még cipőt, ruhát is megveszik, amíg nincs úgy, csak hát már ég a pofámról a bőr, pedig nagyon rendesek amúgy, meg tartják bennem a lelket mindig, hogy ők sem úgy kezdték a vállalkozást, hogy na most akkor holnap multimilliomosuk leszünk, és én is úgy kezdtem el, hogy tudom, hogy idő kell, mire egyáltalán megszoknak, hogy én ott vagyok, persze volt már, hogy hazajöttem, hogy sohatöbbé nem megyek be dolgozni, aztán másnap reggel vigyorogva mentem be. :]

      Törlés
  11. Végig olvastam és egyetértek. Ma megyek lassan be a városba, mert kell ez-az, és szerencsére megjött az ösztöndíjam, de néha úgy érzem, hogy kidobom a pénzt holmi sminkekre, pedig most tényleg olyan dolgokat akarok venni, amim nincs, és mindenképp fogok nézni lakkokat, mert menthetetlen vagyok. :\ Remélem, azért találok mindenből jót olcsón, mert nem akarom a fél "fizumat" a drogériákban hagyni.
    A sötétkék lakkban nem tudok segíteni, de ha látok valamit, akkor szólok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ilyenkor van az, hogy a sok pici apróságból, ha kiszámoljuk, akkor több ezer, rosszabb esetben több tízezer forint is összejöhet. :S
      De legalább én is kiadhattam most ezt magamból, és talán hasznosnak is bizonyult ez a bejegyzés. :]

      Köszönöm, nagyon rendes vagy. :]

      Törlés
  12. Szia!
    Csak most kezdtelek el olvasni, de a lelkis részt valahogy nagyon át tudom érezni :) Én is álmodozom egy csomó dologról, hogy milyen jó lenne ez meg úúú nekem kell olyan, közben meg nem is veszem számításba azt amim van. Persze a nagy fellángolások után 2-3 nappal rájövök, hogy lehet, hogy erre meg arra nincs is akkora szükségem. De szerintem jó dolog, ha az ember eljut erre a tudatos szintre és türelmes. Én is szoktam írogatni magamnak kívánságlistát és szép apránként veszem meg a dolgokat, közben meg van amit ki is húzok a listáról, mert 2 hét múlva már úgy érzem, hogy nekem ez nem is kell. :)
    Jó egyébként olvasni az ilyen pozitív szemléletet, nekem is erőt ad egy kicsit, sajnos nem ez a jellemző az emberekre.
    Bocsi, azt hiszem engem is elkapott az agymenés :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Semmi gond, már jó ideje rajta vagyok a pozitív hozzáálláson, és azt vettem észre, hogy ha leírom (mindegy, hogy ide, vagy magamnak egy papírra/füzetbe), mit szeretnék elérni, akár megvásárolni, vagy az életben továbbjutni, és ezt tudatosítom és sokszor gondolok rá, idővel sikerül. Persze, lehet mondani, hogy akkor is fog, ha nem mondogatom, de nálam nagyon bejött, hogy amit kívánsz, azt meg is kapod, ha teszel érte minimális erőfeszítéssel, esetleg ha maximálissal, még hamarabb megkapod. :]

      Törlés
  13. A piros lakkos kép az enyém! :)))))))) De jó, örülök, hogy viszont látom a képet másnál. A lakkot ajánlom, nagyon szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez tetszett még a legjobban a képekből, de fel is tüntettem természetesen :]

      Törlés
  14. Szia!

    Jó kis bejegyzés lett. :)
    Remélem,majd mindegyik termékről írsz,amint beszerezted. :)
    Főleg a szemhéjalapozó,nude lakk és a paletta érdekel.
    A palettát majdnem én is megvettem,de lebeszéltem róla magam.

    Ha nem találsz Essence-Choose Me lakkot akkor írj,mert van egy ilyen lakkom eladó.
    elvihetomacska@gmail.com

    Judit

    VálaszTörlés
  15. Azt hiszem tényleg valami nem jó a blog óráddal ,mert 12:33-kor írtam erre 04:33-t ír ki,de nem fontos.

    Teljesen egyetértek az Essence tényleg nagyon megéri az árát és jó minőségű dolgokat kapunk cserébe.
    Örülök,hogy van aki nem csalódott bennük.
    Nekem a 3in 1 korrektor és a stay natural k. amikkel nem voltam elégedett.
    A lelkizős része a posztnak szerintem totál rendben van azt is elolvastam. :)

    Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem minden blog óráját így írja ki, de igazából nem zavar annyira, szóval majd ha már nagyon pro leszek, és rájövök valahogy, megoldom :]
      A korrektorokat mondjuk nem használtam még, de pl. az i <3 stage szemhéjalapozóról vagy nagyonjót vagy nagyonrosszat olvastam/hallottam csak, így maradok a sima alapozónál, mert tényleg nem rossz megoldás, csak hát a kíváncsiság, na... :D

      Törlés