2012. március 21., szerda

E heti szerzemények

Sziasztok!


Tegnap a névnapomra nem kaptam külön ajándékot, inkább pénzt adtak a szüleim, és ennek így jobban is örültem, mert legalább pár dologhoz hozzájuthattam ma a Rossmannban, többek között a kis pelyheshez is..  <3 :]
Őket mutatnám be, valamint azt mondtam már, hogy nyertem 3 helyen is, ebből eddig 2 ért ide, ezeket is meg szeretném mutatni. :]
Rengeteg kép fog következni!


A nyereményeim, amik itthon vártak hétfőn. A Sunfleur egyértelmű, tőlük nyertem, egy nőnapi hozzászólásokból álló nyereményjátékon, le kellett írni, miért jó nőnek lenni szerintünk, és így válogattak be engem is. :]


A gyűrűt az Ékszermánia Facebook oldalán lévő nyereményjátékon nyertem, egyébként Dalma csodaaranyos csajszi, és még azt is megengedte, hogy válasszak, bronz vagy ezüst színű legyen a gyűrű alapja, és milyen masnival kérem, a kéket mondtam, ezüst alappal, ez volt is neki készleten, és nagyon hamar eljuttatta hozzám,  szépen, biztonságosan volt becsomagolva, ráadásul egy édi kis ékszertartó szütyőbe volt a gyűrű, és mellékelt hozzá egy üzenetet is.
(volt olyan kép is, ahol látszik a gyűrű és az arcom is, de valami borzalmas volt, így inkább nem tettem fel, de tuti látni majd még rajtam :] )


Ők pedig a mai szerzeményeim.


Nem akarok segget csinálni a számból, leírtam, hogy miket szeretnék, és hogy ezek várni fognak, tisztában vagyok vele, de mivel kaptam egy kis plusz pénzt, ezek hazajöttek velem.

Összesen amúgy 4400 ft körül volt amit fizettem, volt 10%os kuponom még. :]


A hőn áhított BB krém, ez most amúgy nagyon kecsegtető, 1800 Ft-os áron kapható. Nagyon kíváncsi leszek rá, mindenképp szeretnék róla írni, ha még nem unjátok, hogy mindenhol szó van róla. 

A nude és a colour&go lakkok darabja 350 .- 


A 2 nude lakk közül élőben csak ez tetszett, így csak ő jött haza, a második képen látszik, hogy van egy kis lilás fénye, nagyon szép. :]


Piros lakk, pipa, remélem a körmömön is ilyen szép lesz. :]



Kék lakk is pipa, bár ő még nem az igazi, de kezdetnek megelégszem vele. :]
Menni fog a gyűrűmhöz. :P



Where is the party? Szintén pipa. :]
Meseszép!



A choose me!-t most direkt nem vettem meg, hogy azért ne lőjem el minden kívánságom és pénzem se... :]


És az imádnivaló, csodaszép, nem találok rá szavakat, már ki is próbáltam a nemrég kapott sötétlila lakkomon, és valami eszméletlen!! Csináltam róla képet, de 5kor értem haza, és nem adnak vissza semmit a képek így a lámpafénynél már, ezért holnap remélem sikerül lefényképezni még szép időben.


Egyébként 550 Ft és imádom! :]


Fogkrém: elfogyott, kell. (300.-)
Sampon és balzsam: van még mindkettő, de most rendkívül jó áron lehet megvenni őket.
A sampon 650 ft helyett most 380 Ft volt, a balzsam pedig 800 Ft helyett most 460 Ft volt, ami nekem azért nem mindegy. A fürdőben pedig el fog állni, nem romlik meg.. :]

A csillag-mágnes még nem érkezett meg, egyébként reggel, mikor megláttak, már mindenki szinte röhögött, hogy megint ott vagyok, de ma felettébb kedves volt Mindenki! :]

Tehát VÉGRE csomó dolog megvan, amit nagyon szerettem volna, most jó darabig nem kell lakkot vennem asszem. :P

Remélem, Nektek is szép napotok volt, és további szép estét is kívánok! :]

Ui: a hajszálakért a képeken bocsánat, nagyon nagyon siettem már, hogy még látszódjanak a képeken a dolgok rendesen, és jóval később értem haza, mint gondoltam, remélem elnézitek nekem. :P

20 megjegyzés:

  1. A piros lakkal én is szemeztem, de nem tudtam eldönteni, hogy kell-e, de azóta is motoszkál a fejecskémben. :D A pelyhes lakk annyiraaaaa csudi szép :D
    És az a masni, amit nyertél írtó cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor kell, ha még mindig motoszkál :P
      köszi, nekem is nagyon tetszik :]

      Törlés
    2. Én is így gondolom, szóval legközelebb, ha látom, beszerzem :D

      Törlés
  2. én csak a pelyheskét vettem ma meg, már amig sorban álltam felkentem az ujjamra mer nem birtam ki. no comment:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor te még nálam is elvetemültebb vagy :DDD

      Törlés
  3. Én a pelyhesre vadászom, de még sehol sem találtam.:( A gyűrű nagyon cuki!:) Üdv.aloebeautyblog.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ide is tegnap lett kitéve, de ugye mágnes nincs még, szóval ne csüggedj, tuti lesz Nálatok is hamarosan! :]

      Törlés
  4. Jaaj nagyon édes a masnis gyűrű, az a kék hmm :) A lakkok is nagyon szépek. A fame fatal nekem is megvan :) A pelyhesre sajnos én még nem tettem szert, remélem majd legközelebb sikerrel járok. Ugyanezt a sampont, balzsamot használom ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pelyhest ne hagyja ki senki!!! imádom már most, és bár nagyon fáradt voltam, nekiálltam lakkozni, és annyira megérte!! <3
      Remélem holnap sikerül normálisan lefényképezni :]
      A sampon meg a balzsam nálam jól szuperál eddig, remélem így is marad:]

      Törlés
    2. Kíváncsi vagyok a lakkra nagyon :) A BB krémről is feltétlen készüljön előtte-utána kép!!!! :) Nekem most fog kiürülni a sampon és ahogy írtad meg láttam is, most akciósak az Alterra termékei. Lehet addig kellene megvenni amíg tart az akció :P Nekem beváltak :)

      Törlés
  5. na az a kék lakk :)) én is ilyesmit keresek, mert az előző essence kékem elfogyott (lehet, hogy pont ez :D)
    ja és a pelyhes :)) ♥ nekem is best :*
    jó cuccokat vettél ;)
    a BB krémet írhatod ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na akkor ráállok a BB témára :]
      a kék még nem az igazi, de már közelít :]

      Törlés
  6. Hajszálat nem láttam, de mivel írtad, visszamentem, csakazértis megkeresni XD
    Az a piros lakk valami csodaszép:)
    A BBről meg még-még-méééég :) Remélem lesz Neki egy külön álló, saját kis bejegyzése, sok képpel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap be is fogom, remélem legalább hasznos lesz :]
      A piros lakk meg asszem olyan szín, amit évek óta hajkurászok, és ezek szerint karnyújtásnyira volt... :DD

      Törlés
    2. Remélem lesz a pirosról kép körömre kenve is :)

      Törlés
  7. végre nem csak én vagyok ilyen szerencsés :D Nekem is be kellene szerezni pár alterra terméket még, ilyen jó árak miatt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először nem akartam, de mondom ha már úgy is ott vagyok, és ennyivel olcsóbb, és legalább letudom egy időre a rohangálást miatta... :D

      Törlés
  8. Szupi dolgokat vettél! Én szombaton illetve vasárnap vetem bele magam az Árkád Pécs és a Pécs Plaza forgatagába :P Remélem jó sok kinccsel térek majd haza :P
    Pelyhes lakk az TUTITUTIIII :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tuti fogsz találni jó dolgokat!
      Volt már kint amúgy Marble Mania-s is, de valahogy azok teljesen hidegen hagytak. :P
      Pelyhes meg... <3
      komolyan, 2 percenként nézegetem a körmeim... :D
      És ezzel a sötétlila alappal meg überbrutál szerintem. :]
      De délután megpróbálom lefényképezni, bár azt hiszem nehéz lesz, lehet egyszerűbb levideózni :D

      Törlés