2012. február 22., szerda

Új kabát

Sziasztok!
Már jó ideje kellett volna egy kabátot vennem, mert amit eddig használtam, már eléggé jött szét, de annyira szeret(t)em és kedvem sem volt nagyon munka előtt/után mászkálni.


Aztán tegnap úgy döntöttem, hogy elmegyek a piacra, ha ott semmi, akkor pláza, és ha ott sem, akkor C&A, New Yorker, vagy bármi, csak essünk túl rajta. 

Nincs nagy kabátgyűjteményem, volt, amit kb. minden nap használtam, és egy barna szövetkabátom. Ennyi a télikabát-táram.. :]


Szóval, tegnap első körben meg is találtam a kis kabátkám, ő lenne az:


Vaku nélkül

Vakuval

Volt ugyanez feketében, és egy másik, egy kicsit hosszabb. Elsőre utóbbi tetszett, viszont magamon látva valami borzalmas volt…
Aztán felpróbáltam ezt, és végül a feketét is, és emellett döntöttem, nagyon tetszett magamon is, és úgy voltam, hogy ha már eddig szinte mindig fekete kabátom volt, jó lenne végre váltani.

Ami megfogott benne, hogy karcsúsított, hosszított, de nem túl hosszú, így védi a derekam, de mégsem nyomja össze azt  a kemény 156 centim.. :D
Valamint tetszik, hogy az ujja passzés, a belseje „simis” és a kapucniján a szőrme is bejövős.

Ujja 
Belül simis :]

Csuklya
A csuklya amúgy levehető, de tetszik így, hogy rajta van.

És amit még nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e vagy nem, az öve:


Igazándiból maga az öv, és főleg a csatja nagyon tetszik, így magában, viszont rajtam már nem annyira. Nem vészes, csak nem igazán volt még ilyen öves kabátom, a szövetkabátomon van, de az teljesen más. Szóval lehet, hogy csak meg kell szoknom, minden esetre, még benne hagyom, aztán ha mégsem szeretem meg, ki lehet venni. :]

És akkor, amit hiányolok:
Nem zárható a zsebe, ami esetemben nagyon fontos, mert általában (tudom, szokjak le róla :D) belegyömöszölöm a cigim, az öngyújtóim, a zsepit, a bérletet, a kulcsot, és mindent, amit csak lehet. De ez még orvosolható, azt hiszem majd megtoldom egy patenttal, és rendben lesz.

És amit nagyon hiányolok, bár biztosan oka van, hogy nincs ott, az egy ilyen kis mell feletti zseb. A régi kabátomon van, és imádtam. Persze, túl fogom élni.

Összességében nagyon örülök ennek a kabátnak, mostanában meg úgy is rá vagyok kattanva a barna színre, és ennyi pénzért nagyon megérte. Van rá fél év garancia is, így azért nyugodtabb vagyok, de remélem nem lesz gond vele, és persze azt is, hogy már nem kell fél éven át télikabátban járnunk! :]

És mindössze 7000 Ft volt, 10600 Ft helyett.

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet és szép napot kívánok Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. nagyon csiniiii!! kár hogy spórolni kell=(

    VálaszTörlés
  2. még egy táskára is benevezek, meg persze ma is vásároltam egy kis apróságot, de aztán nekem is muszáj lesz leállni ;(

    VálaszTörlés