2012. február 14., kedd

Nyertem! - Sunfleur Beauty &Slimness Alakformáló karcsúsító zselé

Sziasztok!

Tudtam, hogy nyerek, de a csomagocskát csak péntek körülre vagy jövőhét elejére vártam, de ma reggel felkeltem, és már rám várt!


A Sunfleur cég Facebook oldalán volt egy nyereményjáték, amin sorsolni akartak. Aztán voltak olyan jófejek, és azt mondták, hogy inkább minden résztvevő kapjon nyereményt, amit ráadásul mindenki maga választhatott ki a felajánlott 4 termékből. :]


A választék ez volt:
1. Alakformáló karcsúsító zselé
2. Bőrfeszesítő krémgél terhességi csíkok striák kezelésére
3. Mellfeszesség növelő balzsam
4. Bőrkisimító anticellulite krém narancsbőr kezelésére


Én az elsőt választottam:


Egyszerű, zöld-fehér papírdoboz rejti a zselét, elején a megnevezés olvasható.


Hátulján rövid leírás, és használati útmutatás magyarul, valamint angolul.


A dobozban pedig egy tubus található, ami természetesen a zselét tartalmazza. :]


A tubus hátulján ugyanaz a leírás és útmutató található, ami a dobozon.

Ez nekem azért nagyon szimpatikus, hogy fel van tüntetve a dobozon is, és a tubuson is, mert akit érdekel, a dobozról is elolvashatja, aki pedig megvette már, nem kell a dobozt őrizgetni, mert ott van a tubuson minden információ.

Ezenkívül megtalálható a tubus hátoldalán a cég elérhetősége, és az összetevők is.

Maga a zselé 200 ml, napi 1-2 használatot ajánlanak, szóval majd ma el is kezdem, és 1-2 hónap múlva remélem, hogy elégedetten írhatok róla újból!

A nyereményt köszönöm, és a figyelmet is minden Kedves Olvasómnak! :]
Szép napot!

3 megjegyzés:

  1. kíváncsi vagyok milyen tapasztalatod lesz majd róla, sose hittem az ilyenekben:D

    VálaszTörlés
  2. Én sem igazán, de ha már így hozta a sors, hogy ingyen kipróbálhatom, veszíteni nem veszíthetek :P
    Azért azzal én is tisztában vagyok, hogy nem lesz olyan alakm, mint pl. Neked.. :DD

    VálaszTörlés
  3. Én is kíváncsi leszek.Egyszer használtam rossmanban kapható Slim 3-D,pontosan nem tudom milyen karcsúsítót. Bár karcsúbb nem lettem de nagyon feszes és puha lett tőle a bőröm :)

    VálaszTörlés