2012. február 20., hétfő

Nyereményjáték nálam!

Sziasztok!

Itt az ígért meglepi bejegyzés. :]

Ma elhatároztam, hogy mivel kerek egy hónap van a névnapomig, megleplek Titeket, hadd örüljetek majd velem.

Közben kicsit zavarba jöttem, mert Krisztinél, a Forum Shops blogon láttam, hogy ma indított nyereményjátékot, és ráadásul ugyanarra az időpontra írta ki a végét is, mint én akartam, és még egy ajándékom is ugyanaz a márka.
De ettől függetlenül elindítom én is, hogy legyen elegendő idő jelentkezni rá, és végül is mivel nem ugyanaz a termék, talán mindenki elnézi nekem, mert amikor megvettem, még nem tudtam, hogy Ő is hasonlóval készül. :]


A nyeremény

- Sunfleur csokoládé arcpakolás
- Arany csillámpor
- 2 db barna hullámcsat (én dekoráltam :P)


A játékszabály végtelenül egyszerű:
1. Légy a rendszeres olvasóm!
2. Hagyj itt egy hozzászólást az e-mail címeddel!

Tehát megosztani, oldalsávba kitenni/bejegyzést készíteni nem KELL, de ha mégis megteszitek, megköszönöm! 


A jelentkezés határideje: 2012. március 20. kedd, 13:00

Köszönöm szépen a figyelmet, és sok szerencsét Mindenkinek! :]

44 megjegyzés:

  1. Jelentkezem a játékra:) e-mail cím: luccka92 kukac gmail.com
    Köszi a lehetőséget!:))

    VálaszTörlés
  2. Hú nagyon örülnék ennek a "kis" aranyos csomagocskának. :)
    dyna.sekai@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szija

    hajnoca3 néven követlek
    E-mail : hajnoca3@freemail.hu

    Köszi :)

    VálaszTörlés
  4. De jó :)
    Jelentkezem a játékra: bacumercury@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. szeretnék én is jelentkezni. :) gerdababa@freemail.hu
    Szép estét! :)

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretnék jelentkezni, michiyochan@citromail.hu, és gratulálok az eddigiekhez :3

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Én is jelentkeznék a játékra.
    E-mail címem: korfu09@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget!
    Szép napot! :)
    Furák Márta

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    E-mail címem: elvihetomacska@gmail.com

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Én is, én is :))))
    julcsi.sari@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Ez klassz.
    gyadri43@gmail.com
    :)

    VálaszTörlés
  11. Szeretnék és is jelentkezni. Uhh, az a csokis arcpakolás nem semmi lehet :)
    linyah@freemail.hu

    VálaszTörlés
  12. Szia én is jelentkeznék :) crazylimee@gamil.com
    És hiányolom a bejegyzések utáni "Like" gombokat :(
    De egyébként nagyon jó az oldal :)

    VálaszTörlés
  13. köszi a játékot! varga88zsofia@gmail.com
    elvarázsolt az arany csillámpor, olyan csodaszép lehet:D

    VálaszTörlés
  14. Sziia. :)
    én is szereték jelentkezni: schwendtnerova@gmail.com ! :))

    VálaszTörlés
  15. szia, Marcsikaaa neven kovetlek, email: marcsikatany@azet.sk
    koszi a lehetoseget :)))

    VálaszTörlés
  16. Én is jelentkezem! miss-miczki@gmail.com . Arany mániás vagyok :) Csináltam is már ilyen csillámmal sminket
    http://janetsbeautyzone.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  17. Szia:) én is szeretnék jelentkezni: o.dorina.lilla.o@gmail.com köszi a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra,
    Nicimeli néven követlek
    nicimeli@gmail.com
    Köszi a játékot!:))

    VálaszTörlés
  19. Én nem jelentkezek, mert van csokimaszkom, csak akartam írni, hogy ne hülyéskedj, miért ne indíthattad volna el? :)

    Véletlen egybeesés, ennyi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak olyan hülyén jött ki, hogy hazajöttem a kis csokissal hogy mekkora jó ötletem támadt, és mire akartam indítani, látom Nálad is. :D
      De mivel a Tiéd nem csokis, nem veszünk össze. ;] (meg amúgy sem)

      Törlés
  20. Jelentkezem :] nyuuuulll@gmail.com

    Köszi a lehetőséget és boldog névnapot előre is :P

    VálaszTörlés
  21. Én is beállnék a sorba :) mogyeszt22@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Nagyon szeretem ezt a csokis arpakolást!
    Köszi a játékot!
    alvingirl@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  23. Szia! Szeretnék én is jelentkezni, sok jót hallottam erről a pakolásról! :)
    email: nagyszandi94@gmail.com
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  24. szeretnék jelentkezni, végre sikerült, kicsit ügyetlen vagyok még a blogokba

    VálaszTörlés
  25. Dejó :) dorkisz@gmail.com
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Én is szeretnék jelentkezni!
      Előre is köszi :)
      E-mail címem: forczek.ferenc7@upcmail.hu

      Törlés
  26. Szia! Hát én most jöttem :) Új tagként, de annál lelkesebben jelentkezem a játékra :)
    Email címem: olahbt@gmail.com
    Üdv,
    Netty

    VálaszTörlés
  27. juj,nagyon jó játék ^^ GhostGirl néven követlek,az e-mail címem pedig: darkangel13@citromail.hu

    VálaszTörlés
  28. Szia! Miss Dyke néven követlek. Szeretnék jelentkezni a játékra :) midy@freemail.hu

    VálaszTörlés
  29. Eldöntöttem, jelentkezek :)))

    crazyladystar@gmail.com

    Köszi a lehetőséget,
    Bettina

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Már régóta ki szeretném próbálni a csokis pakolást, ez most remek lehetőség lenne.
    Vámossy Brigitta néven követlek a blogon.
    E-mail címem: a301@freemail.hu
    Köszi a játékot!
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  31. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    E-mail címem: natasa-@freemail.hu
    Köszi.

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    E-mail címem: horvathnuci@freemail.hu
    Köszi! Horváth Andrea

    VálaszTörlés
  33. Szuper játék :)
    szivem.darabja@yahoo.com

    VálaszTörlés
  34. szia! már nem emléksezm h jelentkleztem-e már v csak akartam...de most itt vagyok, császár boglár a nevem, boglár néven követlek, fb-n rajongok :) üdv:bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Még nem, úgyhogy nagyon jól tetted! :]
      Már csak 21 nap, és tök vicces, hogy kb. úgy izgulok én is, mint Ti. :]

      Törlés
  35. Én is szeretnék jelentkezni :)
    e-mail: bank.anita@gmail.com
    Köszi szépen a ehetőséget, további szép napot!

    VálaszTörlés
  36. Szeretnék jelentkezni én is.E-mail:orsai.lili@gmail.com
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    Renii néven követlek.
    renii_@hotmail.hu
    Köszi a lehetősége. :)

    VálaszTörlés
  38. Szia!

    Niria Pink néven követlek.
    gdelina@freemail .hu

    VálaszTörlés
  39. Köszi a játékot :)
    kaeva@citromail.hu

    VálaszTörlés
  40. Nagyon aranyos Tőled ez a kis játék. Jelentkezek is most rá: vargatunde23@gmail.com a mail címem :D

    VálaszTörlés
  41. Szia! Nemrég akadtam "rád", tetszenek az írásaid.
    Zsuzska néven követlek, email címem: zsu91/kukac/citromail(pon)hu
    Köszi :)

    VálaszTörlés