2012. február 14., kedd

Iciri-piciri vásárlás

Sziasztok!

Ma kénytelen voltam elmenni a dm-be, mert bár nem oda járok gyakrabban, van, amit csak ott tudok megvenni.

Célirányosan mentem, takarva a szememet minden más egyéb részlegnél, nehogy véletlenül is elköltsem a nem létező pénzem is... :]

Szóval ami biztos volt, hogy kell, és tudtam is, hogy milyen:

- Signal deep fresh szájvizes fogkrém
- Balea szemfestéklemosó 
- Adidas dezodor

És akartam még egy testápolót is, de úgy voltam vele, hogy majd ott eldől..
És végül a Ziaja kakaóvajas testápolója mellett döntöttem.


Az első 3 már régóta a kedvencek között van, jól beváltak, így nem is nagyon akartam mást venni.
A testápolóra kíváncsi leszek, a tusfürdőjét már használtam, többször is visszatértem hozzá, a testápolót ezelőtt sosem próbáltam, de majd később még írok róla, milyen. :]

Szóval mára ezek jutottak, és akkor még egy pénteki apróság, amire végül is a tesóm kértem meg, hogy ha már arra jár, hozzon nekem.


A csomagolásukat már kidobtam, de a 4 csomag, 3 db-os hajgumi volt 290 Ft, az eurós boltban.
Szeretem az ilyen hajgumikat, bár általában nincs összekötve a hajam, vagy ha igen, az  99%-ban itthon van, de akkor is jobb, hogy nincs rajta olyan fém pöcök, ami kitépkedné a hajszálaimat. 

Szóval a 12 db hajgumi került 290 Ft-ba, ami részemről nagyon megérte, mert valószínűleg 5 évig is elég lesz ez a mennyiség nekem. :D

Valamint várok még egy párducos sálat, remélem a héten ideér.

Köszönöm szépen a figyelmet, Mindenkinek jó éjszakát, és szép álmokat, aki pedig reggel olvassa, annak jó reggelt, és szép napot! :]

6 megjegyzés:

  1. Testapolobol rengeteget fogyasztottam, imadom, de azt hittem mar probaltad. :O
    De attertem az alverde testvajra, az meg meg jobb. :)

    VálaszTörlés
  2. Ja meg sztem lemosobol az olajos jobb. nekem ez nem szedi le :S

    VálaszTörlés
  3. Nekem jobban bejött ez a lemosó, ezért használom ezt, és nem a másikat. :]

    VálaszTörlés
  4. Nekem valahogy nagyon cseszi a szemem az, ez meg csak ha véletlen nagyon "beledörgölöm" a szemembe, szóval ritkán, de akkor nagyon :D

    VálaszTörlés