2012. február 29., szerda

Februári összefoglalás

Sziasztok!

Ez most egy picikét „személyesebb” bejegyzés lesz, amolyan hó végi összefoglalás.

Az első olyan hónapomon vagyok túl, amikor blogot írok, és komolyan mondom, hogy meg vagyok hatódva.
Elkezdtem úgy, hogy azt mondtam, hogy csoda, ha 1-2 ember rá-rá néz majd, abból is 1 tuti vagy tesó vagy barátnő lesz, és ehhez képest, most meg itt pillázok, hogy te jó ég! :]

Csináltam oldalakat felülre, hogy ezzel könnyítsem, ha valaki egy-egy konkrét témáról szeretne olvasni. Eddig van bejegyzés hajról, körömről, sminkről, pénteki kedvencek rovat, és teszt, de betettem még a DIY, a step by step és a sütés-főzést is az oldalak közé. Talán így majd jobban rá fogom szedni magam, hogy azokat is megírjam, illetve nagyon sok receptem van, és imádom is őket, de valahogy mostanában nem csináltam olyan hű de extra kajákat, ha meg igen, nem volt már időm fotózgatni őket. Ígérem, hétvégén „kotyvasztok” majd valamit, amit Veletek is megosztok, és leírom a receptet is, de hogy mit, azt majd akkor eldöntöm, mert nem szeretem előre tervezni, mit süssek, főzzek, mert akkor tuti nem kívánom azt pl. pénteken, amit ma elgondoltam.. :]

Mint látjátok, még eléggé bénázgatok a blog kinézetével, és állandóan variálom, ha végre rájövök 1-2 dologra, hogy mit hol és hogyan állítsak be, de hétvégén remélem ez is orvosolva lesz, mert így hét közben nem szeretem, hogy elkezdem, de félbe kell hagyni mindig valami miatt.
Szeretném mindenképp kitenni az oldalsávba a facebook elérhetőséget is, és esetleg hetente 1-1 képet és/vagy idézetet, szóval ennyi változást szeretnék még. 

És hogy mit szeretnék márciusban?
- Először is ugye van egy nyereményjáték, ez 20án lezárul, és még aznap ki is kerül a nyertes neve.
- Szeretnék egy kicsit különlegesebb sminket elkészíteni, és ha jól sül el, akkor megmutatni Nektek. (Remélem össze is jön)
- Szeretnék egy kicsit arról írni, hogy mennyire fontos, hogy ne csak szépek legyünk kívülről, hanem ápoltak, épek belülről IS.
- Jó lenne elkezdeni a fent említett, még üres oldalakat is.
- Mivel a filmeket és sorozatokat már leírtam, írok végre könyvről is.

Egyelőre ennyi, a többi pedig majd alakul, de ezek, amiket mindenképp jó lenne megvalósítani, és így, hogy leírtam, talán könnyebb lesz.

Köszönöm, hogy a közel egy hónap alatt ennyien néztétek meg az oldalamat, ennyit írtatok, és a pozitív visszajelzések is nagyon jól estek!
Tegnap egyébként 4× nyitottam meg a statisztikát egymás után, mert nem mertem elhinni, hogy egy nap alatt több, mint 200 oldalmegjelenítés jött össze.

Szóval nagyon köszönöm az eddigieket, és remélem, hogy aki eddig olvasott, annak ezután is tetszik majd, aki pedig még nem, annak is tetszeni fog. :]

Csodaszép napot kívánok Nektek, este még jelentkezem egy bejegyzéssel!

Ui.: a szép napot, kellemes napot, stb. nálam nem sablonszöveg, szeretem ezt mondani az embereknek, akiket szeretek/kedvelek, és itthon is néha hagyok 1-1 cetlit a szüleimnek, vagy a barátomnak, ha itt alszik, és én megyek dolgozni, hogy örülhessenek neki. :]


7 megjegyzés:

  1. csak így tovább :) szép ez a nyaklánc :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok, és tényleg, amíg az ember nem kezdi el, el sem hiszi, mennyire jó érzés. :]

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. nem adooom :P
      vaterán vettem amúgy, ezt kaptam tőlem nekem szülinapi ajándéknak, és nem is volt vészes, 1200 volt postával :]

      Törlés