2012. február 24., péntek

Ezeket kaptam a héten

Sziasztok!

Mivel a mai kedvences bejegyzés elég rövidre sikerült, úgy gondoltam, megmutatom, miket kaptam a héten.

Ezt a lakkot a nővérem vette nekem. Nagyon tetszik, de sajna a képek nem adják vissza a szépségét, de remélem valamennyire kivehető.




Talán az első képen látszik legjobban, átlátszó lakkban vannak kék szívek, sokszögek és színjátszós pöttyök. Valami szép sötét lakkon tuti, hogy jól mutat majd. :]

Ezeket pedig az anyukámtól kaptam ma:




Lila lakkom most úgy sem volt, így nagyon örültem, szeretem ezt az árnyalatát a lilának. A gyöngyházas rózsaszínnel még barátkozom, mert nem annyira az én színem, de szerintem meg fogom szeretni őt is. ;]

Tegnap lakkoztam körmöt, így ezek a lakkok most váratnak magukra egy picit, a mostani körmöm pedig holnap megmutatom Nektek. 

Köszönöm a figyelmet, szép estét és kellemes hétvégét!

5 megjegyzés:

  1. azt a kék csillámosat már én is néztem:) muti meg majd a körmödön!:)

    VálaszTörlés
  2. Mindenképp meg fogom mutatni, annyira nem voltam eddig kékes, és most úgy megszerettem. :]

    VálaszTörlés
  3. kíváncsi vagyok , hogy neked a Butterfly lakkok, hogyan válnak be :) a csillámos pedig csuda szép :)

    VálaszTörlés
  4. sosem próbáltam még, van esetleg valami rossz tapasztalat? :$

    VálaszTörlés
  5. A kék valami gyönyörű!!
    Várom a képeket a kész körmökről ;)

    VálaszTörlés